BAD Rally

Ziua 19: Dakhla

Cand 15/11/2013
Pauza la Dakhla (Sahara Occidentala)

Trezire, mancare, dezmortire.

Inca aveam probleme cu alternatorul si cu martorul de baterie aprins in bord asa ca ne-am decis sa-l sunam pe Sidi Yoba care avea sa ne fie ghid in Mauritania si care era in Dakhla deja.

Amsterdam-Dakar Challenge

N-a fost simplu sa-l sunam. Ne-am chinuit cu prefixul Mauritaniei care se schimbase si cu reteaua care nu mergea. Intr-un final l-am sunat prin Skype si am scapat de haosul roaming-ului de numar romanesc in Dakhla care suna catre un numar de Mauritania aflat tot in Sahara Occidentala. I-am spus ca avem o problema cu masina si a zis ca ne cheama niste baieti chiar la hotel, cu care sa mergem pana la service.

Dupa o ora apar mecanicii in fata hotelului. Nu stiau engleza si nici cu franceza nu stateau foarte bine. I-am urmat pana la service, la fel de obscur ca cel din Rissani. Eram pe o strada plina de service-uri (nu asa cum le stim in Europa) unde nimeni nu vorbea engleza. Intr-un final am reusit sa le explicam problema, mai mult prin limbajul semnelor. Timp de aproape doua ore ne-am invartit pe langa masina cat timp baietii stateau intr-un fel de garaj cu alternatorul nostru.

Rulmentul si regulatorul de tensiune de la alternator erau duse. Le-au inlocuit si apoi am inceput clasica negociere. Au cerut 100EUR. Le-am oferit 50EUR si un mp3 player vechi de 6 ani. Au refuzat. Le-am oferit 75EUR si acelasi mp3 player. Au refuzat inca o data spunand ca e ieftin mp3 player-ul. In final am batut palma la 80EUR + mp3 player-ul.

Reparatia si-a merit banii din plin. Pana la Bajul urma sa nu mai avem nici o problema cu alternatorul iar martorii din bord se calmasera.

Urma ultima zi de pauza in Dakhla iar apoi plecam spre Mauritania.

  • Ziua 19: Dakhla
  • Ziua 19: Dakhla
  • Ziua 19: Dakhla